یک دانشجوی ...

اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

یک دانشجوی ...

اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

آخرین نظرات
لوگوی دوستان
محمدرضا موحدیان

نظر سنجی شماره 1

پنجشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۲، ۰۱:۵۰ ب.ظ

نظر شما در مورد مسابقه این وبلاگ چیه؟

آیا به روند حدس تصویر ادامه بدم یا نه؟

خلاصه هر گونه پیشنهاد انتقاد دارید بگید ما خوشحال میشیم

  • ۹۲/۰۷/۰۴
  • MRM

نظرات  (۳۷)

_______________________________________________$$$$$$$$$ 
___________________________________________$$$$$$$$$___$$$ 
_______________________________________$$$$$$$$_____(&_$$$$ 
__________________________________$$$$$$$$$$____________$$$
_______________________________$$$$$$$$$$$$$$$____••••_____$ 
____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$••••_•••_____$ 
__________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$•••••_•____$ 
________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$___•••__•_$ 
________________________$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$_$______•$
_______________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$ 
_____________________$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$ 
___________________$$$$$$$$_•$$$$$$$$$•$$$$$$$$_$
_________________$$$$$$$_$$•••$$$•$$••$$$$••$_$$$ 
________________$$$$$$_•••$$••$$•••$$••$$••$_$$$
_______________$$$$$_$•••$$$$•••$$$•••••$$_$$$$$ 
______________$$$$$_••••••$$•••$$•••••••_$$$$$$
_____________$$$$_••0••••|•••••••••|•••_$$$$$$$ 
____________$$$_000•••00•••••000•00•_$$$$$$
____________$$_0000••0000•••00•0•_$$$$$$سلامممممممممممم
___________$_0000••00000•0000_$$$$$$$
________••_00000•000•0000_$$$$$$$$من آپم... 
______•_00000•0000000_$$$$$$$$$$ 
______000•00000•_••••$$$$$$$$$$$$$_______
___0000•00•_••••••$$$$$$$$__$$$$$$$$••••• 
_000•0_____••••••$$$$$$$_•000_$$$•••_منتظر حضور پرمهرتان هستم..
00________•••••$$$$$$$_••00000_$•••_
__________••••$$$$$$$_•••_’’______•••__ 
_________•••$$$$$$$ 
________••$$$$$$$$ خدانگهدار...
________$$$$$$$$$ 
_______$$$$$$$$$ 
______$$$$$$$$$ 
_____$$$$$$$$$ 
____$$$$$$$$ 
___$$$$$$$$ 
__$$$$$$$$ 
_$$$$$$$ 
$$$$$$$ 
$$$$$$
  • وبگرد مبتلا
  • راستشو بگم؟!
    نه... ادامه نده... کودکانه است یکم...
    + آپم با دو تا پست. حتما باید برا هر دو تاش نظر بذاری ها ! منتظرتم.
    پاسخ:
    اینم برای خودش نظریه ....
    یعنی این م ش 5 کودکانه بود
    یا کلا؟؟؟
  • خدای دوسداشتنی من
  • من که تازه امدم باحاله...
    گنا داره بذار باشه
  • محمد یاوری
  • خوبه فقط سطح مسابقه زود بالا رفت .
    ادامه بده .
    پاسخ:
    چشم
  • امیرابوالفضل علوی
  • دلم پر مى ‏زند امشب براى حضرت باقر
    که گویم شرحى از وصف و ثناى حضرت باقر
    ندیده دیده ى گیتى به علم و دانش و تقوا
    کسى را برتر و اعلم به جاى حضرت باقر
    پاسخ:
    ممنون از شعر زیبایت

  • سجاد عبدی
  • امام باقر (ع) : خداوند دوست ندارد که مردم 
    در خواهش از یکدیگر اصرار ورزند 
    ولی اصرار در خواهش از خودش را دوست دارد.
    شهادت امام باقر بر شما تسلیت....

    ▌║█║HOO ALI HEYDAR MADAD ©sajjadabdi ▌║█║


    پاسخ:
    ممنون

  • علی رضا زارعی
  • پاسخ:
    سلام
    اومدم همه شو خوندم
    خیلی زیبا بود
    ظاهرا قرار نیست تو حرکتی از خودت نشون بدی


    سلام چیشدی پس ممد رضا یه کاری کن
    پاسخ:
    سلام
    لیلا خانم چشم حتما
    سرگرم یه کاریم

  • وبگرد مبتلا
  • سلام. ممنون که اومدی و نظرتو گفتی :)
    جواب شما تو پست مربوطه داده شد :)
    پاسخ:
    خواهش
  • وبگرد مبتلا
  • وبگرد مبتلا، دوباره با یه ترول آپدیت شد !
    منتظر حضور گرم و پر نشاطت هستم :)
    پاسخ:
    اومدم
  • وبگرد مبتلا
  • سلام
    با یه پست انتقادی آپم.
    میخوام ببینم چن نفر هم عقیده ایم...
    لطفا بیا و نظر بذار. ممنون :)
    پاسخ:
    اومدم

    آقا محمد رضا بی خیال  ل ل ل

    کارت درست...مسابقه باشه..من تحسینت می کنم

    مسابقه صرفا سرگرمی نیست...خیلی چیزا ازش حاصل میشه...اما باید متعادل باشه..

     

    من با جابر خان مخالفم..صرفا سرگرمی نیست..باید درست هدایت بشه

     

    ممنونم از زحماتت

     

    "یاعلی مددی"

    پاسخ:
    خواهش میکنم ...
  • امیرابوالفضل علوی
  • لباس یاس بر تن کرد زهرا / کنار دست او بنشست مولا
    محمد خطبه خواند زهرا بلی گفت / غلط گفتم بلی نه یا علی گفت
    یا علی..
    پاسخ:
    یا علی 
  • سجاد عبدی
  • نفرین بر آن محرم نامحرم

    که زهر جفا را نه در جام تو

    که در کام ما ریخت

    شهادت جواد الائمه بر شما تسلیت باد...

    ▌║█║YA HOO 110©sajjadabdi ▌║█║

    پاسخ:
    شهادت جواد الائمه را هم من به شما و امام رضا و همه ی شیعیان  تسلیت میگم
    ممد رضا تو مشتریای پرو پاقرصتو گذاشتی کنار چسبیدی به یه سری رهگذر
    خب گفتیم ادامه بده
    اونایی که میگن جایزه مثلا چی میخوان؟؟؟
    هااا؟؟؟
    ن واقعا چی میخوان؟؟؟؟؟
    بابا یه مسابقس واسه سرگرمی المپیاد که نیست


    محمد رضا جدی میگم ادامه بده
    پاسخ:
    سلام
    مرسی از نظرت لیلا خانم
    منم  به مسابقه از جنبه ی تفریحی نگاه میکردم
    اما انگار بعضی از دوستان انتظار چیزه دیگه ای داشتن
    به خاطر شما هم که شده ادامه میدهیم
    فقط این روز ها سرم خیلی شلوغه ...
    کمتر وقت میکنم
    یاعلی مدد
    نظر سنجی میذاری خبرم نمیدی هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان؟
    من با راه ، رک و راست ، خاتون ، آجی
    جالبه بهترین رفقای مجازیِ ،  هم فکرمم هستن
    مخالفم
    البته با بقیه هم که اینها رو نقد کردن
    مخالفم چون خوب نقد نکردن
    ولی این مسابقات صرفن یه مسابقه است همین، نباید توقع زیادی داشت
    بهره اشم سرگرمی همین


    پاسخ:
    داداش من از هر طرف دارم کوبیده میشم
    یه کم دلسرد شدم
    یکی میگه چرا مسابقه ات این جوریه ...
    یکی میگه چرا اون جوریه ....
    یکی میگه چرا این جوری پست میذاری ....
    یکی میگه چرا تو هر وبلاگی میرم تو هستی   تازه اونجا هم نوشتی مسابقه شماره فلان....
    یکی میگه ...
    اون یکی میگه ....
    تا حالا یکی گفته .... (فلان)
    نه خداییش کم لطفی نباشه یکی گفته ....(فلان)
    آپمممممممممممممممممم
    پاسخ:
    اومـــــــــــــــــــــــــــــــدم!

    سلام تشکر محمد رضا

    یا حسین محتاج محرمم

     

    یا حسین

    پاسخ:
    یا حسین

    ببین دادا من با رک و راست موافقم...

    حرف درسته

    کارش درسته

    فقط شاید شما خوب منظورشو برداشت نکردی!

    حدس زدن خوبه میشه تقویت واسه جسم و روح اما در حد خودش...

    تموم وقتتو صرفش نکن تو وبت...

     

    بذار ماهانه ه ه ه

     

    چطور؟موافقی؟

     

    یه تنوعی بذار تو پستات

     

    در ضمن مگه ما بچه ایم که به رک و راست میگی اگه جایزه میگذاشتیم خوب بود

     

    وا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

     

    در کل خدا قوت

     

    "یا علی مدد"

     

    پاسخ:
    نظرت محترم!

    بابا مگه بد و خوب شخصیه دادا؟؟!!

     

    همه چی رو با ارزشهامون بسنج..

    یه عکس بذار ازش چیز یاد بگیریم

    مثلا درسته حدث زدن ارزش بالاست..تو تقویت حافظه  اعتماد به نفس و ...

    اما اگه مثلا عکس یه رود خونه باشه آخرش یه جمله قشنگ هم بگیم در مورد حدسمون که چه برداشتی از رودخونه داریم

    یا گل یا کلیسا یا گریه کودک  ......

     

    نمیدونم والا خودت خو فکر کن دیگه ه ه ه

    پاسخ:
    باشه در مورد نظرت فکر میکنم.

    اگه هستی بیاااااا

     

    ن اسمم بلا نیس کوش چراااااا من نمیبینمش

     

    از من ن  از هیچکس نیس

     

     

    پاسخ:
    سلام
    لابد صفحه برای توخوب  لود نمیشه
    من با 3 تا سیستم امتحان کردم شد
    جواب میده
    بالای نظرت مینویسه خاتون

  • موسی الرضا وثـوق | Mousarreza Vosoogh
  • ممنون که لینکم کردی و کامنت گذاشتی
    اما خوشحال میشم منو با اسم وبلاگم لینک کنی 
    ممنونم :)
    پاسخ:
    با اسم مورد نظر لینک شدی
    هرجوری که مایلین وبلاگتونو اداره کنین ماهم سعی میکنیم حدالامکان همکاری کنیم...
    اگر بحث جایزه رو گفتیم صرفا برای شوخی بوده...وگرنه هیچ کس انتظاری مثل کارت شارژ ازشما نداره... حدس تصویر ایده قشنگو جالبیه که انتخاب کردین همون اول هم گفتم...
    خدای مهربون نگه دارتون...
    پاسخ:
    ممنون که حمایت میکنید
    ممنون
    دوستای عزیزم به نظر من ما اجازه نداریم تااین حد به وبلاگ شخصیه کسی انتقاد کنیم...ما فقط میتونیم در صورت علاقه باهاشون همکاری کنیم همین....

    خیلی دوست دارم بدونم عکس مفید از نظر شما چیه؟؟؟تازه بعضی میگن علمی هم بشه...خیلی دارین سخت میگیرین...اصلا همین که ما وبلاگی زدیمو مطلب میذاریم به نظرتون کاره خیلی مفیدیه؟؟به نظر منکه در کل نت اومدن به هیچ وجهی مفید نیست...
    ایشون خیلی لطف میکنن که سعی میکنن به نظرات ما احترام بذارن وگرنه هرکسی بود میگفت وبلاگ خودمه و تااین حد انتقاد رو نمیپذیرفت......
    اگر بخوایم اینجوری فکر کنیم هیچ کاری مفید نیست......
    اما بهرحال هر نظری قابل احترامه...معذرت میخوام که زیاد نوشتم...
    پاسخ:
    مرسی از نظرت مانلی
    موافقم!!!

    محمد رضا ی سوال چرا نظر میدیم اسممنون بالای نظر نمیاد؟؟؟

    پاسخ:
    چرا میاد !!
    الان نوشته خاتون دیگه
    ننوشته؟؟؟

    ببخشید حواسم نبود اسمتونو .. محمد رضا خان

    زیاد پا کامنت بودم چشام خسته شده بود

     

    بله لنگر رو دیدم و فهمیدم چیه

    پاسخ:
    نه بابا ...
    شوخی کردم

    ب چند نفر بچه هایی ک برنده شدن تبریک میگم

     

    اما ب نظر من    روک وراست    ی کچولو درست میگه

     

    از تصاویر و چیزهایی استفاده بکن ک  ب درد بخوره اما این هم عااالی بود 

     

      من تا حالا لنگر ندیده بودم و نمیدونستم چی هست اما الان فهمیدم

     

     

    خوبه مسابقه عالیه ادامه بده  خوشحال شدم

     

    پاسخ:
    مگر نگفتید که از عکس های مفید استفاده کن!!
    بالاخره یه چیزی به یه کسی اضافه شد،تو لنگر رو دیدی!
    هــــــــــــــا؟؟؟

  • سوشیانت ...
  • سلام
    چرا ادامه ندی!!!!!!!!
    خیلی عالیه 
    ی جایزه هم برای برنده ها بذار :-)
    یا علی...
    پاسخ:
    بودجه ندارم
    ولی یه فکرایی دارم
    منتظر باشید
    خبری در راه هست
    در ضمن روند مسابقتو ادامه میدی  اونایی که به قول یه سریا وقتشون خیلی گرانبهاس نیان شرکت کنن اوناییم که خوششون اومده شرکت میکنن تو مخاطبای خودتو داری کاریم به مهمونا نداریم


    منتظر مسابقه 5 هستیم ولی خوووووووو یه ذره اسونتر
    پاسخ:
    مـــــــــــــــــرسی لیلا خانم!!
    دارم برای مسابقه ی بعد فکر میکنم،تو منو دلگرم کردی آبجی جون!!


    سلام
    اگه چیزی گفتم شوخی بود راستش اونجاهایی که باید دیده میشدم نشدم و گلایه ایم نکردم دیگه اینجا که جای خود داره
    پاسخ:
    قرار نشد دیگه مارو ناراحت کنیا!!
    علیک سلام
    ممنون که گفتید!
    راستش میدونید ! اگه که فقط سرگرمی نباشه خیلی خوبه! یعنی یه هدفی داشته باشه چیزی واقعا اضافه کنه بهمون! حالا خودمونیم من کلا برام حدس زدن جالبه ولی اگه من ندونم ا.ن تیکه یه قسمتی از یه لنگره چی میشه؟؟ هیچی!!
    خیلی خوبه که کنار سرگرمی مفیدیات هم باشه!
    چی گفتم؟؟؟
    پاسخ:
    سلام
    از شما هم ممنونم
    منظور شما اینه که من توی حدس تصویر مطالب علمی هم بگونجونم
    درسته اگه من مسابقه حدس تصویر میزارم به قول بعصیا وقت خودم و شمارو تلف میکنم از اون ور هم مطالب علمی هم میزارم
    مراجعه شود به قسمت مطالب جالب
     
  • محمد حسین خانی کوثرخیزی
  • خوبه
    فقط سطح سوالا رو معقول اتنتخاب کنید
    لنگره فاجعه بود
    پاسخ:
    ممنون باشه

    سوال من از همه ی شما اصلا حدس تصویر ادامه داشته باشه یا نه ؟؟؟
    خوبه.
    دو دقیقه میخوان فکر کنن که تصویر چیه.این کجاش وقت ادم رو میگیره.(در جواب به رک و راست)
    اگه ما برامون وقت مهم بود پای اینترنت چه غلطی میکردیم فقط تصویرا رو هدف دار کن مثلا تصویری باشه که وقتی دیدیش یه نوستالوژی و خاطره ی خوبی برامون تداعی بشه.
    پاسخ:
    ممنون داداش گلم
    اخه بازم از این میترسم که یه عکس برای تو نوستالوژی باشه برای آجی نباشه برای رک و راست خاطره ی تلخ برای فلانی فلان برای غیره ،  غیره ....
    بازم ممنون دادا
    من نمیدونم میخوای ادامه بده میخوای نده
    وقتی قراره اسم من نباشه پس نظرمم زیاد مهم نیست
    پاسخ:
    ای بابا شما امروز چه تونه؟؟؟
    چرا میخواین هی ادمو تخریب کنید
    درستش کردم برو ببین

    عاقا من از لیلا خانم تشکر میکنم که شرکت کردن
  • *** رک و راست ***
  • ناراحت نمی شید اگه بگم فقط دارید وقت گرانبهای کاربر هاتون رو تلف می کنید؟

    آدم برای چیزی باید وقت بذاره که لااقل یه نیتجه ی کوچیک براش داشته باشه.

    حدس زدن و جایزه نداشتن  فقط  وقت تلف کردنه.
    اون هم عکس هایی که هیچ نتیجه ی اخلاقی ای نداره.

    فرض کنید من لنگر بودن اون عکس رو درست حدس می زدم. که چی؟  چه نتیجه ای برای من یا چه نتیجه ای برای شما داره؟

    ببخشید رک و راست بودما.    ناراحت نشید. خودتون سوال پرسیدید من  هم رک و راست، جواب دادم.

    اگه از نظرم خوشتون نیومد، عیبی نداره حذفش کنید.

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام رک وراست
    آره ناراحت میشم
    چون سرگرمی یه جور وقت گذروندنه دیگه............ نه؟ نیست؟؟

    باشه دیگه یعنی من عمر خودم رو تلف کردم توی این
     ۲۷۶ روز  ...
    10 ماه  ...
    با گذاشتن 212 پست

    باشه دیگه اگه من مثلا کارت شارژ 1000 تومنی ایرانسل یا همراه اول یا ... یا هر جایزه دیگه رو میذاشتم اون موقع ارزششو داشت دیگه..... آره؟؟؟
     وقت تلف کردن نبود ؟؟؟
    آره ؟؟
    یه عکس بگو که نتیجه ی اخلاقی داشته باشه (منتظرم از پیشنهادت استفاده کنم )

    (که چی ؟؟)  خوب برنده میشدی ، معلوم میشد که تو تونستی این تصویر رو حدس بزنی از بین حالا مثلا 20نفر
    میخوای همه چیز رو بی ارزش نشون بدی
    خوب این خیلی بده

    خوب که چی ادم رتبه اول کنکور بشه
    اصن برای چی داریم زندگی میکنیم
    خوب که چی من برم هی این ور اون ور وقت بزارم برای شما کاربران محترم که چی کار کنم یه بچه شیعه سرگرم باشه
    با عکس هاس طنز بخندونمش
    با مسابقه سرگرم باشه
    مطالب جالب بزارم و.....

    تو هم منو ببخش عین خودت رک وراست جواب دادم

    نه برای چی پاکش کنم
    علی یارمون

    سلام داداش

    نه حذفش نکن.عالییییییییییییییییییییییییییییییییییی

     

    فقط اگه میشه آخرش هدایت بشه..منظورم اینه شکلی رو بذار که ازش یه نتیجه گیری داشته باشیم.اون شکله برامون یه معنای خوبی رو تداعی کنه.گرفتی؟

    پاسخ:
    سلام آجی
    مثلا چی؟؟؟

    اخه شاید یک شکل برای شما خوب باشه
    یه شکل نه

    بد میگم
  • حسن امکانی
  • به نظر من این قبیل مسابقات برای جذب ماطب عالیست...

    ولی از من به شما یه پیشنهاد:
    قالبی که دارید اصلا مناسب سایت های تفریحی و سرگرمی مثل شما نیست
    به نظر در اسرع وقت نسبت به تعویضش اقدام کنید

    پاسخ:
    شاید .....

    ممنون از پیشنهادت

    ولی بیشتر از شما ممنون تر میشم اگه دلایلش رو هم بگی
    چون خیلی از قالب ها رو بررسی کردم این بهتر بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    1daneshjoo.blog.ir