یک دانشجوی ...

اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

یک دانشجوی ...

اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

آخرین نظرات
لوگوی دوستان
محمدرضا موحدیان

محرم

جمعه, ۱۷ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۳۱ ق.ظ

کربلا یعنى که آیات حکیم/یک زن و هفتادو دو داغ عظیم/کربلا یعنى تولى داشتن/مهر حیدر،عشق زهرا داشتن.

فرارسیدن ماه محرم تسلیت
ملتمس دعا

  • ۹۲/۰۸/۱۷
  • MRM

نظرات  (۱۱)

ممنون از شما دوست عزیز،یا حسین
هرکه دارد هوس کرب و بلا گریه کند

هرکه شد عاشق آن صحن و سرا گریه کند

هر که جا مانده از آن غافله ی عشق حسین

ز غمش ندبه کند در همه جا گریه کند

هرکه را نیست میسر به زیارت برود

هرکجا میشنود صوت عزا گریه کند

اربعین است کنون کرب و بلا قبله ی ماست

دختر شاه ولا بر شهدا گریه کند

نه فقط عالم و آدم ، نه فقط حور و ملک

که به بزم غم او ، عرش خدا گریه کند

عاشقان ، غافله ی عشق کنون کرب و بلاست

هرکه دارد هوس کرب و بلا گریه کند

✅✅
  • زهرا پیشی !!!
  • سلام اسم لینک منو عوض کنید من معروف شدم به 
    زهرا پیشی ! دلنوشته های یه ملوس !
    در ضمن قالبم به دست مهدی ایکس ( که انشاالله دستشم درد نکنه ) عوض شد 
  • عسل شهیدی
  • سلام!!!
    با 3تا مطلب باحال و جالب اپم و منتظر
  • عسل شهیدی
  • سلامی گرم و پر نشاط میکنم به شما دوستان عزیز!
    وبلاگم با مطلبی جالب اپدیت شد منتظر کامنت های زیبایتان هستم
  • عسل شهیدی
  • سلا م با دو تا مطلب خیلی باحال اپم و منتظر نظرات خوبتون
  • عرفان عسکری
  • سلام منم تسلیت میگم من شمارو لینک کردم ممنون میشم که شما هم منو لینک کنید
    پاسخ:
    سلام
    چشم
    لینک شدی

  • وبگرد مبتلا
  • سلام.
    با چاپلوسی و خود شیرینی آپم (اسم مطلبه بابا :دی)
    منتظرت هستم :)
  • وبگرد مبتلا
  • ایام محرم رو بهت تسلیت می گم :)
    اپم لطفا بیاین و نظرخودتون بگین.
  • *** رک و راست ***
  • این ایام عزا و سوگواری رو به شما تسلیت می گم.

    یاحسین
    پاسخ:
    سلام
    منم همین طور
    التماس دعا یاعلی مدد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    1daneshjoo.blog.ir