یک دانشجوی ...

اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

یک دانشجوی ...

اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

آخرین نظرات
لوگوی دوستان
محمدرضا موحدیان

نتایج مسابقه چهارم

سه شنبه, ۲ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۱۴ ب.ظ

قسمتی از تصویر یک شیء !

حدس شیء ؟

پاسخ:

"   لنگر   "

و اما برندگان مسابقه :

))محسن((

((محمد حسین خانی کوثرخیزی))

))رها پاک سرشت((

((داش امین))

باتشکر از کسایی که شرکت کردن:

leila


ع.. م...


آجی


خاتون


قلی پور


علی انزابی


امیر یوسفی مقدم


زهرا _الف_


محدثه نیک سرشت


حسین پور


راه...


manely


طریق . . .


سوشیانت ...


امیرابوالفضل علوی


محمد یاوری


پاسخ های نادرست(برای طنز)

قیف هستش که گردن یه لک لک یا زرافه توش گیر کرده


قلاب ماهیگیری


جت جنگی


موشک


سر جارو برقی


یک سایه از گوشه پشتی مبله که چوبیه


جت هواپیما موشک


سته قوری و کتری


هوا پیماس.


قیف


رنگین کمون


سایه هواپیماس


ممنون از همه که حمایت میکنید

*_*

MRM

نظرات  (۱۵)

سلام دوست عزیز

حدث چهره جالبه ادامه بده

پاسخ:
سلام
بهش فکر میکنم

))محسن((

((محمد حسین خانی کوثرخیزی))

))رها پاک سرشت((

((داش امین))


هرگونه کپی برداری از این وبلاگ مجاز است.(1daneshjoo.blog.ir)
یعنی اینا واقعن قبلن این عکس رو ندیده بودن؟
پاسخ:
خدا داند ...
  • رها پاک سرشت
  • سلام.....
    آخ جوووووووووووون من بردم:)
    حالا جایزه ام کو=)
    ههههههه
    پاسخ:
    بله آفرین بابا!!!

    *_*

    اگه مسابقه ی دیگه ای در کار بود بازم بیا!!

    @_@
    سلااااااااااااااااااااام...
    ببخشیدکه توضیح ندادم آخه منو آجیای مجازیم عادت داریم هروقت نظراتمون برای هم ثبت نمیشه میگیم که حتما بلاگفا گشنش بوده نظرامونو خورده...چون گاهی برای بلاگفا مشکلی پیش میاد که نظراتو حذف میکنه...منظورم فقط همین بود...:(که حتما نظر شماهم حذف شده...وگرنه جسارت نکردم که بخوام بگم چرا نظر نمیذارین...من هیچ وقت از ندادن نظر ناراحت نمیشم...میفهمم که درسو دانشگاه فرصت کمتری بهمون میده....
    بهرحال معذرت میخوام...
    خدای مهربون نگه دارتون....
    پاسخ:
    سلام
    حله
    اوکی
    سلاااااااااااااااامی دوبارهههههه...
    نه متاسفانه فکرکنم بلاگفا گشنش بوده نظرتونو خورده :(
    ولی عیبی ندارهههههههه....
    پاسخ:
    منظورتو نفهمیدم!!
  • محمد یاوری
  • راضی باش اصلا معلوم نبود
    پاسخ:
    سلام
    راضی ام ازت
    ولی چه جوری اون 4 نفر حدس زدن ؟؟
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • خداییش اصلا مشخص نبود
    باریک الله به اونایی که یافتند
    پاسخ:
    سلام
    بله حق با شماست ...
    وای خدا برای زرافه خیلی خندیدم بامزه تر از خوده جوابه... :)
    پاسخ:
    :)
    ولی خیلی مشکل بود اصلا من کل عکسم دیدم بعد گفته شما متوجه شدم ههههه چرا اینجوری میکنین با مردم؟؟؟؟بعدشم تقلبش کجا بود؟؟؟شی و که خود ماهم میدونستیم :)
    اما بهرحال ممنون بخاطر این ایده قشنگ...برنده هااااااااااااااااا مباااااااااااارکه منم خودمو به صدر جدول میرسونم دوباره منتظر باشین خخخخ
    پاسخ:
    سلام
    ببخشید
    دارم عوض مسابقه شماره یکو در میارم
    که همتون تیکه مینداختید
    راستی مگه من نیومدم تو وبلاگت به صورت خصوصی تقل رسوندم ؟؟هان؟؟
    دسته کتری و قوری نه ست کتری قوری :(
    پاسخ:
    ناراحت نباش دیگه
    بازم خبرم کنید برای مسابقه ها عااااااااااااااااالیه

    سلام

     

    ))محسن((

    ((محمد حسین خانی کوثرخیزی))

    ))رها پاک سرشت((

    ((داش امین))


    منم بهتون تبریک میگم خیلی سخت بود خدایشش
     
    آفرین ب شما ها  واقعا تبریک میگم..
     
    خوشحال شدم ک دوستانم تونستن
    پاسخ:
    منم خوش حال شدم
    فکر نمیکردم که کسی جواب بده!!
    سلام
    ممنون که برنده ام کردی
    حالا جایزه مون چی هست؟
    چطور به دستمون میرسه؟
    حالا که برنده شدم مسابقه ادامه داشته باشه خوبه
    یا علی
    پاسخ:
    برندت کردم ؟؟
    راستی سلام

    یه جور میگی که انگار جواب اشتباه داده بودی حالا رفتم برندت کردم دادا
    اره دیگه ما هم جز شرکتیا نبودیم دیگه  ک اسممون نیست؟؟

    ok> خیالی نیست
    پاسخ:
    حالا یه اشتباهی رخ داده دیگه...
    ناراحتی نداره که
    درستش کردم برو ببین

    منم به همشون تبریک میگم...

    پاسخ:
    منم همین طور

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    1daneshjoo.blog.ir