یک دانشجوی ...

اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

یک دانشجوی ...

اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

آخرین نظرات
لوگوی دوستان
محمدرضا موحدیان

نتایج مسابقه اول

پنجشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۰۰ ب.ظ


زوم چشمی! (عکس)

حدس تصویر بالا؟

پاسخ

عکسی از چشم!

تا به حال به چشم از نزدیک ، نزدیک نگاه کردید؟

واما برندگان مسابقه:

دوستانم

نیماخان

حسنا

محمد یاوری

مجتبا

جابر

manely

leila

متاسفانه

همتون

جواب

درست

دادید

چون

یه

عکس

اسون

گذاشتم

برای

مسابقه

اول

با من همراه باشید با مسابقه اول

  • ۹۲/۰۵/۲۴
  • MRM

نظرات  (۴)

اما من اومدم نبود

ممنونم

قصد جسارت نداشتیم .شما معلوم که استادی

پاسخ:
اخه تازه داشتم ویرایش میکردم
+
خواهش میکنم
^_^
پاسخ:
^ـــــــــــــــــ^
خیلیییییی هم سخت بود :)
هوراااااااااااا من میدونستم برندم خخخ استدعا دارم...
پاسخ:
آفـــــــــــــــــــــــرین تو برنده شـــــــــــــــــــــدی
ببینم تو مسابقه های بعد چیکار میکنااااااا
^_^

دست شما درد نکنه حالا که ما برنده شدیم مسابقتون آسون بوددددددددددددد

داشتیمممممممممممممممممممم؟؟؟؟؟

ممنون.

پاسخ:
خب یه کم آسون بود دیگه
قبول کن!!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
1daneshjoo.blog.ir