یک دانشجوی ...

اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

یک دانشجوی ...

اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

آخرین نظرات
لوگوی دوستان
محمدرضا موحدیان

مسابقه شماره یک

پنجشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۲، ۰۳:۵۳ ب.ظ

سلام خدمت همه بازدید کنندگان عزیز

از این به بعد در این وبلاگ مسابقه هم برگزار میشه

امامتاسفانه جایزه ای نداره

خخخخ

حدس بزنید؟

پاسخ خود را  در قسمت نظرات بگذارید

  • ۹۲/۰۵/۲۴
  • MRM

نظرات  (۱۵)

شهادت ششمین شمع روشنگر و وصی پیغمبر تسلیت و تعزیت

بروزم
پاسخ:
تسلیت میگم
بابا الافیما خب بگین چیه دیگه
پاسخ:
بــــــه زودیـــــه زود.....
سلام
ممنون که اومدی.
پاسخ:
خواهش میکنم

بروزممممممممممممممممممممممممم
پاسخ:
اومدم
قشنگ بود


من بگم من بگم؟؟؟؟؟؟؟؟

مردمک چشمه...

حالا برو تع8ریف کن حتما کف میکنن
پاسخ:
تو اعلام نتایج جواب شما به صورت کامل نمایش داده میشه

بهترین آرایش ها در زندگی :
حقیقت برای لب ها
بخشش برای چشم ها
نیکوکاری برای دست ها
لبخند برای صورت
عشق برای قلب...

سلااااااااام آپم بیاین ببینین خوشحال بشین هههه...

پاسخ:
الان میام 
چرا نظرموحذف کردین؟؟؟منکه چیز بدی نگفته بودم:( 
بعدشم ممنون که اومدین 
لینک شدین...
پاسخ:
تو اعلام نتایج جواب شما به صورت کامل نمایش داده میشه
نه ناراحت نشو ...
اونجا هم جواب میدادی حتمن باید من رو این همه راه می کشوندی ؟
هر چی بگی همون درسته اصلن بگو مریم !
خواهش لینک که این حرفا رو نداره یکی کاریه که  از دستم بر میاد
وبلاگت عااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی
مخصوصن مسابقه ات اگه خساست نکنی جایزه هم بذاری خیلی خوب میشه
پاسخ:
اخه میخواستم دوباره به وبم سر بزنی
مریم خانم جایزه بمونه برای موقعی که پولدار شدم
یا حق
کی تموم میشه این مسابقه ؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
به مناسبت دهه فجر اعلام نتایج میکنیم

نه،،،، شوخی کردم
به زودی برای روی گل شما هم که شده جواب و برنده هارو اعلام میکنم
معلومهههههههههه کهههههههه چشمهههههه هههه
چششششششششششششششششششششششششششششششششششم
یه بنده خداست
ولی دست کاری شده
تابلوئه
چون عکس از بغل گرفته شده ولی حفره وسط عنبیه انگار از روبه رو است
حال کردی برو واسه بچه محلات تعریف
پاسخ:
رفتم برا بچه محلامون تعریف کردم کلی حال کردن ....!!

تو اعلام نتایج جواب شما به صورت کامل نمایش داده میشه
به نظرم چشمه.. چ خوب گرفته شده:)
چشم هست دیگه بابا

پاسخ:
ممنون از جوابت

تو اعلام نتایج جواب شما به صورت کامل نمایش داده میشه
سلام.خوش آمد گوییتون جالب بود.
این عکس هم که حدس ردن نداره خب پیداست....
پاسخ:
دیگه قرار نشد گیر بدیا
مسابقه اوله
ان شا الله سری های بعد
مردمک چشمه 

پاسخ:
ممنون از جوابت

تو اعلام نتایج جواب شما به صورت کامل نمایش داده میشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
1daneshjoo.blog.ir