یک دانشجوی ...

اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

یک دانشجوی ...

اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

آخرین نظرات
لوگوی دوستان
محمدرضا موحدیان

مجموعه تصاویر طنز سری نهم

يكشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۲، ۰۶:۰۳ ب.ظ

لطفا لبخند بزنید...

خنده

 

LDMw7DQ4fx.jpg

 

GAsYcaSTCB.jpg

 

1ZWbhiN768.jpg

 

F5ApdG7Guk.jpg

 

WOF8zJPaN8.jpg

 

RA8USdgTx6.jpg

 

V5P5OS5bL8.jpg

 

0dvIJxGkfv.jpg

 

jheQ0EjSPl.jpg

 

I7q6PlXlEh.jpg

 

PmGnGEgNqk.jpg

 

8f8mP4ePBE.jpg

 

tPOkzobjCf.jpg

 

CrUyp50jQL.jpg

 

GIB4Rh67kp.jpg

 

GmAmotl34W.jpg

 

jf6ekyZvKl.jpg

 

ydU6MiCveI.jpg

 

1yHLhSswzP.jpg

 

FZph9Jca1g.jpg

 

Vwa8fy0LRw.jpg

 

mUM1NwSgAX.jpg

 

hZeWbdTbPv.jpg

 

wjQ6JlzRdH.jpg

 

cobhGffPAs.jpg

 

TMYbO2wmPq.jpg

 

rC7j38XbU6.jpg

 

A1JfIqwECy.jpg

 

oJgqoUkhc2.jpg

 

G8hHAFMoAJ.jpg

 

wVELzLNYkk.jpg

 

rRzHjnns1K.jpg

 

YaK8nlXpAQ.jpg

 

C9Pp5341nJ.jpg

 

FTgEyJ8BGM.jpg

 

9dkrkbJyoa.jpg

 

mJoElrNxvF.jpg

 

ELXFjekz1b.jpg

 

qRXkTZjeBP.jpg

 

QoCRGldhmX.jpg

منبع salijoon.info

  • ۹۲/۰۴/۱۶
  • MRM

نظرات  (۷)

خواهش حالا درست حدس زده بودم یانه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


نه چرا ناامید دلیل نمیشه!!!

پاسخ:
تو اعلام نتایج همه چی معلوم میشه

اخه عکسات نا امید کننده اند
  • طلبه امروزی
  • سلام

    با مطلب " سه مسئله نوین " بروز هستم . بحثی نوین در حوزه احکام دینی . مسائلی از قبیل : 1. حجاب 2. ائمه معصوم 3. نماز مسافر . منتظر نظر یا انتقاد شما هستم .


    پاسخ:
    میام پیشت

  • آقــا علیرضـــا
  • پاسخ:
    اکی هستم
  • آقــا علیرضـــا
  • اپم بدو بیا
    سلام بزرگوار
    از مطلب شما استفاده کردیم
    + بروزیم با یک مطلب از امام خامنه ای
    * منتظر نظراتون *
    پاسخ:
    سلام آقا
    قابل نداشت
    حتما از وبلاگت دیدن میکنم

    *_*

    واقعاثصاویرش عالی بود.مرسی
    پاسخ:
    سلام
     خواهش میکنم
  • آقــا علیرضـــا
  • سلام دوست عزیز من لینکت کردم لینکم کن نظر یادت نره
    پاسخ:
    سلام
    چشم دوست عزیز
    پیش ما بیا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    1daneshjoo.blog.ir