یک دانشجوی ...

اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

یک دانشجوی ...

اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

آخرین نظرات
لوگوی دوستان
محمدرضا موحدیان

میلاد آقا امام رضا مبارک

دوشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۲، ۰۳:۳۸ ب.ظ

ای آقایی ک ضــــــــامن آهــــــو شدین. . .
ب حرمت اشک مادرم ضـــــــامن منم پیش "خـــــدا" بشین. . .
من خودم رو سیاهم ب درگاهت آقــــــا...
الـــــسلام عــــــــلیک یــــــــا عـــــــــلی ابن مـــــــوسی الرضـــــــــــا

بدون عنوان ....

صحن جامع رضوی

صحن جامع رضوی

اینم از غذای حضرتی ...

امیدوارم قسمت همتون بشه یه بارناهار مهمون آقا امام رضا شید.

اینم زمانیه که ضریح رو برای تولد امام رضا دارن اماده میکنند...

جای همتون خالی بود ...

قسمت همتون..

(عکس ها توسط خودم گرفته شده)

  • ۹۲/۰۶/۲۵
  • MRM

نظرات  (۱۰)

سلام  دانشجو..

خوبی؟

جات خالی هفته پیش مشهد بودم

از طرف همتون نایب الزیاره بودم

پاسخ:
سلام رها جان
اِِاِاِاِاِ ما هم مشهد بودیم، ندیدیمت!!!!!!! :))
زیارتت قبول
ممنون، منم به جای همه ی دوستان نماز زیارت خوندم.
  • *** رک و راست ***
  • سلام
    به روزم برادر.
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    میام برادر جان
    علی یارت
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • سلام علیکم

    عید تون مبارک !
    زیارتتون قبول حق!
    عکس ها هم ++++++++++++ (جلب بودن)

    خداقوت
    یاعلی(صلوات برای فرج)
    پاسخ:
    سلام
    عید شما هم مبارک
    قسمت شما...
    خواهش میکنم
  • امیرابوالفضل علوی
  • و من گریخته ام و در پی من صیاد ها و فرا رویم دام ها..
    من یقین دارم دستان تو تنها سهم آهو نیست..
    یا ضامن آهو..
    لینک شدید
    پاسخ:
    شما هم لینک شدید
    سلام با مطالب زیر بروزم ، منتظر نظراتتون هستم.


    حکومت دینی به زبانی ساده

    راز های قرآن - بخش دوم

    از خدا گفتن و از ما نشنیدن!

    پاسخ:
    چشم ...

    به به...

    عجب غذایی رو انتخاب کردی!

    منم تبریک میگم..

    امیدوارم فقط محب نباشیم..

    امام رضا رو عشق..

     

    پاسخ:
    ان شا الله ....
    سلام بزرگوار
    ممنون از این همه لطف و محبت شما .
    انشاءاله اموات شما هم از ثواب این ختم قرآن بهره مند شوند .

    نمره ی صندلی ام باز در آمد ، هشت است
    ساعت رفتن من نیز به مشهد ، هشت است
    همه جا مضربی از هشت و به تخت اعداد
    آنکه امروز نشسته است به مسند هشت است
    بین ما مردم ایران نود و نه درصد
    عدد حاجتمان "پنج" نباشد، هشت است
    کربلایی ست دلم در وسط مشهد تو
    کسر بر "نُه" شود هفتاد و دو درصد ، هشت است
    علی و فاطمه را هشت عدد حرف بس است
    حاصل ضرب دو تا اسم محمد ، هشت است
    عدد چهار همان پرچم سبز حرمت
    یازده شکل دو گلدسته، و گنبد هشت است
    هفتِ بی تاب ترینت لب پایین من است
    گر برویش لب بالایی مرقد ، هشت است
    هشتمین بیت رسیده است که تاکید کنم
    بهترین ساعت پرواز به مشهد، هشت است

    عیدتون هم مبارک ، التماس دعا
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم از این شعر بسیار زیبا
    عید شما هم مبارک
    آزاد اندیشی مجازی با موضوع حجاب و عفاف
    موافق حجاب وعفاف هستم زیرا ...
    مخالف حجاب وعفاف هستم زیرا...
    با انتخاب هر کدام در بخش نظرات دلیل خود را بنویسید.
    پاسخ:
    سلام
    اومدم سر زدم
    خیلی باحال بود

    السلام علیک یا علی بن موسی الرضا...وای چقدر قشنگه...
    سلام بر ضامن اهوی خودم که دلم براش یه ذره شده :(
    این روز قشنگ رو به شما تبریک میگم...
    خودش نگهدارتون باشه...
    پاسخ:
    ممنونم
    بر شما هم مبارک
  • *** رک و راست ***
  • عیدت مبارک
    زیارتت هم قبول
    یاعلی
    پاسخ:
    ممنونم
    قسمت شما....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    1daneshjoo.blog.ir