یک دانشجوی ...

اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

یک دانشجوی ...

اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

آخرین نظرات
لوگوی دوستان
محمدرضا موحدیان

مسابقه شماره چهارم

يكشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۲، ۰۱:۰۲ ق.ظ

جایزه ی این مسابقه به ایده ی یکی از دوستان (manely) راهنمایی یا همون تقلب خودمون در مسابقه شماره ی 4 میباشد.

راستی فکر کنم روند سخت شدن مسابقه یه دفعه ای رفته بالا که تعداد شرکت کنندگان اومده

پایین....... آره ؟؟

از دوستان میخوام که اگه جواب رو  هم بلد  نیستن حدسشون رو برام بنویسن من در اخر تو قسمت طنز میزارم

وامامسابقه:

قسمتی از تصویر یک شیء !

حدس شیء ؟

نظرات  (۲۸)

بچه ها من کم آوردمممممممممممممممممم

 

خداییش انقده ذهنم درگیره که اصلا نوفهمم این چی؟

پاسخ:
این که مسابقه ست
ان شاالله توی زندگی کم نیاری 
سلام دادش.
تصویر اسون تر از این نبود حالا من فکر کردم چی گزاشتی.
لنگره داداش لنگر ....میفهمی چی میگم لنگره،لنگر
پاسخ:
سلام
دمت گرم داداش
  • *** رک و راست ***
  • سلام
    به روز شدم.
    یاعلی
    پاسخ:
    اومدم

    salam dost aziz  

    پاسخ:
    سلامی به زیباییه وبلاگم
    الان معلوم بود دارم از وبلاگم تعریف میکنم یا بیشتر توضیح بدم ...؟؟!!!
    با سلام...

    با مطالب زیر بروزیم...

    روح الله ، مردی از قم

    و

    پایان مدارا با یهود


    پاسخ:
    اومدم
  • حسن امکانی
  • سلام!
    خیلی خیلی خوشحالم از اینکه سایتتون اینقدر پیشرفت کرده...ببخشید که یه مدت بسیار طولانی نبودم خوشحال میشم به وبسایت جدیدمون سر بزنید و با هم تبادل لینک داشته باشیم.!!!!

    پاسخ:
    سلام
    ممنونم از این همه لطفتون
    بله چرا که نه
    لینک شدید؟؟
  • رها پاک سرشت
  • سلام 
    نوک لنگره آیا؟؟؟
    پاسخ:
    ممنون از پاسخت!
    بعد از اعلام نتیجه نظرت به صورت کامل نمایش داده میشه
    چشم حتما میام
    عاقا تو هوش و  استعداد منو زیر سوال بردی

    اخه این چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    فکر کنم سایه هواپیماس
    پاسخ:
    آخـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه چرا؟؟؟

    این
    ********ٍٍٍٍٍ ...

    بخش‌هایی از متن بالا  که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
  • محمد یاوری
  • سلام
    این که رنگین کمون خودمونه
    پاسخ:
    ممنون از پاسخت!
  • امیرابوالفضل علوی
  • سلام..
    واسه من شبیه قیف هست..
    بروزم.. به ما هم سر بزنید..
    پاسخ:
    ممنون از پاسخت!
    بعد از اعلام نتیجه نظرت به صورت کامل نمایش داده میشه
    چشم حتما میام
  • سوشیانت ...
  • این چیه دیگه!!!!!!!!!!!1
    شبیه هوا پیماس.
    خدایا
    یکی یه امداد غیبی برسونه
    پاسخ:
    ممنون از پاسخت!
    بعد از اعلام نتیجه نظرت به صورت کامل نمایش داده میشه
    سلام
    قسمتی از لنگر کشتی نیست؟
    خیلی سخته عزیزم فکر کردی بهره هوشی من چنده؟
    یا علی
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از پاسخت
    نه فکر نکرده بودم


    سلام

    بیخیال

    کار ما نیست

    یاعلی . . .

    پاسخ:
    آخه چـــــــــــــرا؟؟؟
    یکم فک کن خب!!!


    جت هواپیما موشک؟دسته قوری و کتری؟؟؟ :)
    پاسخ:
    ممنون از پاسخت!
    بعد از اعلام نتیجه نظرت به صورت کامل نمایش داده میشه
    آخ جون ایده من مهروف شد...
    وای این چیه؟؟جلالخالق؟؟؟؟من فکر میکنم فعلا حدس نزنم بهتره...الان وقته تقلبه...خوشحال میشم... :)
    پاسخ:
    بله ما از نظرات دیگران استفاده میکنیم!!!
    خوشا آنان که جانان می شناسند
    طریق عشق و ایمان می شناسند
    بسی گفتیم و گفتند از شهیدان
    شهیدان را شهیدان می شناسند
    هفته دفاع مقدس گرامی باد
    پاسخ:
    هفته دفاع مقدس گرامی باد

  • محب اهل بیت النبوه
  • سلام شیعه.

    با لینک و گسترش آدرس وب این حقیر نقشی در دفاع از حریم حقه ی تشیع داشته باش.

    اجرت با حیدر کرار............[گل]

    الهم صل علی محمدوآل محمدو عجل فرجهم والعن اعدائهم.

     

    1saye az gooshe poshti moble ke choobie!!!!!!!!!!!!!!!!

    پاسخ:
    بله، حتما!
    لینک شدید.
    الان یه حسی بهم میگه سر جارو برقی؟؟؟؟
    پاسخ:
    :)
    بجان خودم نمیدونم!
    موشک؟
    پاسخ:
    ممنون از پاسخت!
    بعد از اعلام نتیجه نظرت به صورت کامل نمایش داده میشه
    درنگاه اول شبیه جت جنگی....
    پاسخ:
    ممنون از پاسخت!
    بعد از اعلام نتیجه نظرت به صورت کامل نمایش داده میشه
  • محدثه نیک سرشت
  • وای چه سخت!!!

    من بار اوله که شرکت می کنم...

    برای تازه واردها آوانس درنظر نگرفتید؟!!

    یه راهنمائی بکنید...!

    پاسخ:
    سلام
    محدثه خانم بودجه نداریم جایزه بدیم....
    به جاش به برندگان مسابقه ی قبل در صورت درخواستشان تقلب رسونده میشه!!!

    سلام
    خیلی نامفهومه...
    متاسفانه حدسی هم نمیتونم بزنم!!!!
    پاسخ:
    یعنی انقدر مسابقه سخت شده ؟؟؟؟
  • امیر یوسفی مقدم
  • سلام..
    فک کنم...یه چیز جالبی باشه که هیچ کی فکرشم نتونه بکنه..
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    آره !!
    هیچکی شاید فکرشو هم نکنه

    سلام
    شبیه به قلاب ماهیگیری است .
    پاسخ:
    ممنون از پاسخت!
    بعد از اعلام نتیجه نظرت به صورت کامل نمایش داده میشه
    سلام.والا نفهمیدم.اما میدونم یه چیزی هست
    پاسخ:
    منم میدونم یه چیزی هست
    اما چه چیزی ؟؟
    در کل ممنون که شرکت کردی

    سلام

    اصلا معلوم نیس ولی جالبه وقتی بگید چیه خیلی جالبه

    پاسخ:
    سلام
    آره جالب میشه
    پس منتظر باش

    وای چقد سختههههههههههههههههههههههههه

     

    حالا بذار فکرامو بکنم بعدش حتما حتما حتما میامممممممممممممممممممم

    پاسخ:
    فکر کن بیـــــــــــــــــــاااااااا
    اون چیزی که به نظر می رسه قیف هستش
    که گردن یه لک لک یا زرافه توش گیر کرده
    پاسخ:
    ممنون جابر جان

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    1daneshjoo.blog.ir