یک دانشجوی ...

اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

یک دانشجوی ...

اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

آخرین نظرات
لوگوی دوستان
محمدرضا موحدیان

مسابقه شماره سوم

چهارشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۲، ۰۱:۵۰ ق.ظ

باز هم با تشکر از همه دوستان که در مسابقه دوم استقبال خوبی کردن

این دفعه مسابقه یه کم بوققققققققق

به کسی بر نخوره :)

   (سخت تر شده)

دوستان عزیزم چند روزی نیستم

آقا امام رضا طلبیده دارم میرم مشهد
نایب الزیاره همه هستیم
تا شما سرگرم باشید، اومدم......
حدس تصویر بالا؟
  • ۹۲/۰۶/۲۰
  • MRM

نظرات  (۱۴)

به به ببین کی اومده مش ممد رضا
زیارت قبول دادا
خوش گذشت؟؟؟؟
میلاد شمس الشموس انیس النفوس اقا امام رضا بر همه شیعیان مبارک باد
پاسخ:
بلــــــــــــه
مگه میشه خوش نگذره پیش امام رئوفـــــــــــــــــ
بر شما هم مبارک
میلاد امام مهربونی ها مبارک
پاسخ:
مبارک
:)
عید شما هم مبارک
نردبون
پاسخ:
ممنون از پاسخت!
بعد از اعلام نتیجه نظرت به صورت کامل نمایش داده میشه
فک کنم یه موشکه داره میره هوا
کاش مارم بطلبه
پاسخ:
ممنون از پاسخت!
بعد از اعلام نتیجه نظرت به صورت کامل نمایش داده میشه

ان شاالله همه ی عاشقان را اقا بطلبه
  • محمد حسین خانی کوثرخیزی
  • هواپیمای جنگنده در هنگام اوج گیری و قاطی ابرا
    شماره پلاکشم میخوای؟
    پاسخ:
    ممنون از پاسخت!
    بعد از اعلام نتیجه نظرت به صورت کامل نمایش داده میشه
    عاقا اینجور که تو این و نشون دادی شماره 4 حتما یه نقطه سیاه میذاری میگی این چیه؟؟داداش این که جز جهار تا خط خطی چیزی مشخص نیست مخم ترکید
    پاسخ:
    من با خودم گفتم شما خیلی باهوشید، هر چی بذارم جواب میدید، گفتم یه کم سخت تر شه دیگه!!!!

    ممد رضا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    عاقا من نمیتونم حدس بزنم ولی الان نمیگم خوب فکر میکنم فکر کردی من کم الکیم

    خخخخخخخ التماس دعا سلام ما رو برسون

    پاسخ:
    فکر کن دختر، فکــــــــــر

    خوب بود.....

    امیدوارم سفرتون بار معنویش از قبل بیشتر باشه...

    پاسخ:
    ممنونم
    قسمت شما بشه ان شا الله ...
    راستی جواب:
    اومممممممممم؟؟
    فکرکنم صندلی دندون پزشکی باشه خخخ موتور برقی هم میشه باشه؟؟؟ :)
    چ تناقضی :)
    پاسخ:
    شایـــــــــــــــــــــــــــــــــــد
    خخخ

    #_#

    وای چ سخت شده ههه
    آخی چ موقع خوبی دارین میرین خوش بحالتون...
    مارو هم خیلی دعا کنین بگین دلم براش تنگ شده...
    خدای مهربون نگه دارتون...
    پاسخ:
    مرسی، متشکرم
    چشم، نایب الزیاره همه میشم!
    انشا ا... قسمت شما هم بشه!
    یا حق
     سلام شما رو به بازید از وب "شـــیـــخ شـــهــیــد" دعوت میکنم

    با نظر خودتون کمک کنید تا کار کوچکی برای شناخت این استاد بزرگ انحام شود

    باتشکر : پرتال متفکر شهید استاد مرتضی مطهری
    پاسخ:
    چشم ، سر میزنم!!
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • صندلی ماشین
    پاسخ:
    شایـــــــــــــــــــــــــــــــــــد
    خخخ

    #_#
    مَششششششششششددددددددددددددددده ه ه  ه ه  ه ه
    .
    .
    .
    بوقِ دیگه خودت گفتی
    چرا جواب رو گفتی هان !

    پاسخ:
    داداش دارم میرم مشهد
    گفتم تا برم بیام شما هم مشغول باشید
    از اون ور هم بچه ها طاقت نداشتن همش نظر می زارن میگن :
    کی جوابارو اعلام میکنی دیگه

    راستی من نظراتم رو پاک نمیکنم
    بررسی میشه
    فعلا یا علی مدد

  • *** رک و راست ***
  • التماس دعا
    پاسخ:
    محتاج دعاییم
    چشم حتما

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    1daneshjoo.blog.ir