یک دانشجوی ...

اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

یک دانشجوی ...

اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

آخرین نظرات
لوگوی دوستان
محمدرضا موحدیان

مجموعه تصاویر طنز سری 14

شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۲، ۰۴:۰۷ ب.ظ

 

کشمش هم باد میکنیم !

عکس نوشته های طنز شهریور ماه 92

پرندگان هم از تکنولوژی وایرلس بهره مند شدند ! 

عکس نوشته های طنز شهریور ماه 92

 

پستونک دماغی !

عکس نوشته های طنز شهریور ماه 92

 

نقشه جهان در نقشه اپل 

نقشه اپل

 

کورتاژ !

عکس نوشته های طنز شهریور ماه 92

 

مامان های عزیز ، از این پس  راحت تر بع تربیت فرزندان خود بپردازید !

عکس نوشته های طنز شهریور ماه 92

 

سوال من از شما اینه که 

شما الان اینجا چه غلطی میکنین !؟

عکس نوشته های طنز شهریور ماه 92

 

بی جنبه :|

بهش گفتم شما رو سر ما جا داری  :|

عکس نوشته های طنز شهریور ماه 92

 

صحنه ای از پنجره خونه  همسایه علی دایی !

دوران کودکی (اردبیل) 

عکس نوشته های طنز شهریور ماه 92

 

بذار دستتو ماچ کنم داداش !

عکس نوشته های طنز شهریور ماه 92

 

جون داداش اونجوری نیگاش نکن :|

هرکاری میکردی اون باز میرفت … !

عکس نوشته های طنز شهریور ماه 92

 

دکتر سیلمی الاصل هستم 

دارای مدرک دکترای لگد پراکنی پیشرفته !

عکس نوشته های طنز شهریور ماه 92

 

رفیق به این میگن 

عکس نوشته های طنز شهریور ماه 92

 

بدون شرح !

عکس نوشته های طنز شهریور ماه 92

 

شرح در عکس !

عکس نوشته های طنز شهریور ماه 92

 

به این میگن مرد !

عکس نوشته های طنز شهریور ماه 92

 

من نبودم ، اون بود :|

عکس نوشته های طنز شهریور ماه 92

 

یکی دوتا کلمه اینجوری یاد بگیریم 

انگلیسی فول میشیم 

عکس نوشته های طنز شهریور ماه 92

 

آخرین عکس دو نفره ما !

عکس نوشته های طنز شهریور ماه 92

 

به جون مامانم یه قدم بیای جلو ، یه فیلیپینی خرجت میکنم !

عکس نوشته های طنز شهریور ماه 92

 

چی !!؟!؟!؟

نفهمیدم !! دوباره بگو چی گفتی !؟؟؟!؟؟

عکس نوشته های طنز شهریور ماه 92

 

شرح تصویری هوای اهواز !

شرح تصویری گرمای اهواز ! طنز

 

از این مدل هواپیما خیلی دوست میدارم ! ^-^

عکس نوشته های طنز شهریور ماه 92

 

فیل ماهی !

عکس نوشته های طنز شهریور ماه 92

 

شاطر جون ، خدا قوت !

حالا میفهمم نونت چرا اینقد شوره ! 

عکس نوشته های طنز شهریور ماه 92

 

دهه شصتی ها خاطره ها دارن با این عکس !

عکس نوشته های طنز شهریور ماه 92

 

قیافه دخترا ، وقتی نامحرم میاد !

عکس نوشته های طنز شهریور ماه 92

 

یادش بخیر !

عکس نوشته های طنز شهریور ماه 92

 

دخترا حمله !

عکس نوشته های طنز شهریور ماه 92

 

چیه نیگا میکنی ، بذار به کارم برسم 

عکس نوشته های طنز شهریور ماه 92

 

ما معمولا لنگ چیزی نمیمونیم ! کارمونو راه میندازیم خلاصه !

عکس نوشته های طنز شهریور ماه 92

 

تا حالا آب خوردن زرافه ها رو دیده بودین !؟

عکس نوشته های طنز شهریور ماه 92

 

+آقا اندازه ۲ میلیون پراید بده بهمون 

- بفرمائید !

عکس نوشته های طنز شهریور ماه 92

 

خلاقیت !

عکس نوشته های طنز شهریور ماه 92

 

و باز هم خلاقیت ^-^

عکس نوشته های طنز شهریور ماه 92

 

آروم باش مرد ، فقط دارم میشمرم 

عکس نوشته های طنز شهریور ماه 92

 

- چه طلوع زیبایی عزیزم !

+ واقعا شگفت انگیزه !

عکس نوشته های طنز شهریور ماه 92

 

شرح در عکس !

عکس نوشته های طنز شهریور ماه 92

 

راه کار خیلی باحال برای تحمل گرما !

عکس نوشته های طنز شهریور ماه 92

 

حالا چیکار کنم !؟

عکس نوشته های طنز شهریور ماه 92

 منبع  salijoon.info

  • ۹۲/۰۶/۰۲
  • MRM

نظرات  (۳)

عشق یعنی راه رفتن زیر باران

                               عشق یعنی من می روم تو بمان

عشق یعنی آن روز وصال

                             عشق یعنی بوسه ها در طوله سال

عشق یعنی پای معشوق سوختن

                             عشق یعنی چشم را به در دوختن

 عشق یعنی جان می دهم در راه تو

                            عشق یعنی دستانه من دستانه تو

عشق یعنی مریمم دوستت دارم تورو

                            عشق یعنی می برم تا اوج تورو

عشق یعنی حرف من در نیمه شب

 

ali boood
پاسخ:
قوربونت

عالی عالی
پاسخ:
خواهش خواهش 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
1daneshjoo.blog.ir