یک دانشجوی ...

اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

یک دانشجوی ...

اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

آخرین نظرات
لوگوی دوستان
محمدرضا موحدیان

مجموعه تصاویر جالب سری بیست و پنجم

پنجشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۲۹ ق.ظ

ای که شاخ میگذاردی همه عمر !

دیدی که دست تقدیر عاقبت شاخ گذاشت !؟ :D

S A L I  J O O N

 

تعجب نکنید ! ما اینیم خلاصه ! ^-^

S A L I  J O O N

 

برج ایفل ، وقتی با آیفون ۱۰۰ روبرو شود :))

 

S A L I  J O O N

 

دوست عزیز و گرامی ، تو که نتونستی ، ولی ما برات درستش کردیم ! :))

S A L I  J O O N

 

الهی قربون اون چشمای خوشگلت بشم من !

یه ماچ بده عزیزم ^-^

S A L I  J O O N

 

خرسِ خانگی !

S A L I  J O O N

 

چهار پایه ویژه تمام حمام های دهه شصت ! :D

کیا یادشونه !؟

مورد مبهمش هم اون سوراخ وسطش هست که آخرشم مشخص نشد برای چیه !

S A L I  J O O N

 

مردک بیشعور ، متلک میندازی فرار میکنی !؟

بزنم ساندویچ بشی ؟؟

S A L I  J O O N

 

زامبی کُش :D

S A L I  J O O N

 

نمای نزدیک از گدازه های آتش فشان

S A L I  J O O N

 

خلاقیت در عکاسی

S A L I  J O O N

 

کاری از مهندسین الکترونیک !

 S A L I  J O O N

 

خب بچه ها ، بیاین بوس بدین بابا میخواد بره دنبال یه تیکه اسخون !

S A L I  J O O N

 

یه پارچه خانوم !

یه پارچه آقا !

S A L I  J O O N

 

بسیار شگفت انگیز و دیدینی !

S A L I  J O O N

 

خلاقیت در عکاسی !

S A L I  J O O N

 

شرح در عکس !

S A L I  J O O N

 

تصویری ضد سیگار …

بابا ببخشید … من بهت نیاز دارم …

S A L I  J O O N

 

شرح در عکس !

S A L I  J O O N

 

یکی هم رد نمیشه یه متلکی چیزی بندازیم !

S A L I  J O O N

 

ینی در یه چنین شرایطی من بزرگ شدم !

S A L I  J O O N

 

تو چرا قیافت اینجوریه !؟

چیزی شده !؟

S A L I  J O O N

 

ماشین زبون بسته رو چرا اینجوریش کردی ؟؟

الهی بری زیر گاو

S A L I  J O O N

 

یکم دیگه تلاش میکردی نتیجه میگرفتی !

S A L I  J O O N

 

یه آدمیزاد نمیاد ظرفیت پر شه بریم …!

S A L I  J O O N

 

موهامو تازه شستم !

بیشعور دست به من بزنی خونت پای خودته !

S A L I  J O O N

 

پدر های نمونه و الگو !

S A L I  J O O N

 

نمیدونم چرا من هروقت میرم رو ترازو عدداش اینجوری اینور اونور میره !

S A L I  J O O N

 

خیلی قشنگه !

S A L I  J O O N

 

حفظ تعادل !

S A L I  J O O N

 

و باز هم حفظ تعادل !

S A L I  J O O N

 

ز گهواره تا گور ، دانش بجوی !

S A L I  J O O N

 

بذار ببینم … فصل شروع رابطه با سگ های سلطنتی کجا بود !؟

S A L I  J O O N

 

از قیافه یارو مشخصه چقدر شانسش گَنده !

S A L I  J O O N

 

بسیار ریلکس و خونسرد … !

راحت باش عزیزم !

S A L I  J O O N

 

منم تو عکس باشم جان مادرتون !

S A L I  J O O N

 

ای جون بخورمت !

S A L I  J O O N

 

شطرنج صنعتی !

S A L I  J O O N

 

نمایی از ویلا قایق تفریحی راد اس ام اس !

S A L I  J O O N

 

چند وقته اونجا ساکنی پرنده ی عزیز ؟!؟

یه دکتر هم برو برای معدت ! وضش خرابه !

S A L I  J O O N

 

هم شیب جاده رو کنترل کردن

هم یه راننده ها یه حالی میکنن ! ^-^

S A L I  J O O N

 

کارگران مشغول خوابند !

S A L I  J O O N

 

سقفش رو باند کاری نکرده فقط !

S A L I  J O O N

 

خیار هیئتی !

S A L I  J O O N

 

ترفند بسیار جالب برای استراحت در جاده های طولانی !

S A L I  J O O N

 

جان مادرت این کوچیکه بدش به من !

S A L I  J O O N

 

زیر بارون گریه کردم .. تا تو اشکامو نبینی 

وزق خوشگل من … الهی خیر نبینی .. !

S A L I  J O O N

 

به نظر شما میخوره به هدف آیا !؟

S A L I  J O O N

 

از کمترین امکانات بیشترین استفاده رو بکنین !

S A L I  J O O N

 

ای وای … !

داگی خوشگله شوهر کرد … 

S A L I  J O O N

 

چه گرفتاری شدم 

بابا من نمیخوام برم حموم .. بدم میاد .. :|

S A L I  J O O N

 

خیلی چاکریم … !

خسته نشدین که ؟ … برید پایین بازم عکس هست :)

S A L I  J O O N

 

یکی از مزایای سان روف !

S A L I  J O O N

 

بهت گفتم یونجش شوره نخور !

- اره صد رحمت به کاه !

S A L I  J O O N

 

آخرین نسل دریل های هیلتی !

باهاش تونل حفر میکنن !

چاه نفت هم میشه کند !

S A L I  J O O N

 

تنوع از ما ، انتخاب از شما ! :))

S A L I  J O O N

 

ورود کامیون ممنوع !

S A L I  J O O N

 

برو بابا اینم شد غذا ؟ :|

S A L I  J O O N

 

نکن این کارو بیشعور .. !

تو که نمیدونی اینجا چقدر می ارزه !

S A L I  J O O N

 

قدرت خانومها رو میتونید اینجا حس کنید !

S A L I  J O O N

 

جدیدترین مدل سیبیل !

S A L I  J O O N

 

من هیچی نمیگم .. ! فقط پنجره ها رو باز میکنم :))

S A L I  J O O N

 

نوآوری در تولید سه چرخ !

S A L I  J O O N

 

وانت خیلی خسته ویژه جاده های ایران !

S A L I  J O O N

 

خسته نباشی دلاور !

S A L I  J O O N

 

شوخی با پروفسور استیون هاوکینگ :دی

S A L I  J O O N

 

یکی از نحوه های کرم ریختن !

S A L I  J O O N

 

بدن سازی فلت + دو قاشق چایی خوری فوتوشاپ !

S A L I  J O O N

 

شکار صحنه !

S A L I  J O O N

منبع salijoon.info

  • ۹۲/۰۳/۰۹
  • MRM

نظرات  (۱)

علیک سلام
پاسخ:
سلام و درود بر شما ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
1daneshjoo.blog.ir